Umění má pevné a nenahraditelné místo ve vzdělávacím procesu. Výchovně-vzdělávací charakter má i poezie. Záleží především na učitelích, zda chtějí a dovedou využívat potenciál básní a působit slovem na své žáky. Autorka vyzdvihuje básnictví a hledá odpovědi na otázky, kdo je básník, co je vědění. Zamýšlí se nad učitelem, nad dialogem, hledá v sobě i druhých pokusy o návrat k sobě, k žákům. Povolává poezii jako podnět, prostředek i cíl k niternosti. Součástí textu je rovněž nápadník – soubor návodů, jak využívat poezii ve škole. Jsou zde využívány rozličné aktivity k rozvoji čtenářské pregramotnosti, gramotnosti, k posílení vztahu ke slovu jako takovému. Kniha je určena především pro pedagogy všech stupňů škol, ale může být inspirací také pro rodiče.
Brož., 316 stran, ISBN 978-80-7319-142-9 Cena s DPH: 300 Kč
přidat do košíku©2006 Nakladatelství H&H Vyšehradská, s.r.o | odkazy, tipy, zajímavosti, obchodní podmínky
Rychlé peníze Vám zajistí SMS Půjčka od MobilPůjčka.cz.
Překlady a tlumočení zajišťuje agentura AlfaCZ.