Autor se zabývá elektronickým boomem, charakterizuje obrovský rozmach masmediálních prostředků (TV, video, počítačové hry atd.), který trvá od 70. let. 60. léta se svou krizí a zpochybněním dosavadních etických i uměleckých hodnot byla podle autora spouštěcím momentem jevu, jejž nazýváme postmodernismem. Zábavným způsobem popisuje "virtuální realitu" - fiktivní světy, vytvářené pomocí počítačového programu, působení reklamních šotů. Kniha je zajímavě výtvarně zpracována.
Brož., 151 stran, ISBN 80-85787-75-X Cena s DPH: 55 Kč
přidat do košíku©2006 Nakladatelství H&H Vyšehradská, s.r.o | odkazy, tipy, zajímavosti, obchodní podmínky
Rychlé peníze Vám zajistí SMS Půjčka od MobilPůjčka.cz.
Překlady a tlumočení zajišťuje agentura AlfaCZ.